' DREAM ' or ' IMPIAN '


Dream?? What is dream?? Apa yang kita faham tentang impian?
Impian ni macam satu target untuk kita capai dalam hidup kita. Impian ni maksud dia universal jugak lah. Banyak pendapat sebenarnya tentang impian ni. Berbeza orang berbeza pendapatkan. 
Bagi pendapat aku lah kan impian ni bagi aku benda yang kita patut ada dalam hidup ni. Tanpa impian maybe hidup kita ni rasa macam tak lengkap jerr kan. Impian ni ialah satu benda yang akan kita capai dan akan kita usahakan untuk mendapatkannya. Sebagai contoh, impian aku ialah nak berjaya dalam hidup sama ada di dunia dan akhirat. Aku nak bagi dapat diploma and then sambung degree. Dapat kerja yang elok dah agak stabil kewangan tu mesti lah nak mendirikan rumah tangga. Yang ni pendapat aku lah tentang 'IMPIAN' or 'DREAM'